45 km/timmen

Vilken härlig känsla att susa förbi en moped på Tranebergsbron! Så fort har jag aldrig cyklat förr... Kände att snabbare än så här är nog inte bra, en tvärnit och det blir en riktig jävla flygtur =(. Pumpade däcken igår och det gjorde faktiskt väldigt stor skillnad. Så nu ska jag känna på däcken varje dag.

Humle och Dumle mår bra. Det är god fart i dem. De smaskar äggkartonger och pappersrullar till max. Måste snart göra massor av pannkakor...

Jag har lagt ner funderingarna på Milanoresan en smula efter flygkatastrofen i Spanien. Hur ska jag nu våga flyga igen, jag som tycker det är så obehagligt att flyga?

vason

Kommentarer
Postat av: ertan

Hur stor chans är det att det blir problem på flyget?

Tänk hur många flyg som avgår och hur många som får problem...

2008-08-26 @ 23:18:03
URL: http://ertan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0