Blixtar och dunder...

Himlen öppnade sig förra torsdagen (21 augusti) när jag cyklade hem. Blixtarna stod som spön i backen. Mellan Alvik och Brommaplan var det som värst, där var himlen alldeles svart...

Var genomblöt och trött när jag närmade mig hemmet.

Bara 50 meter hemifrån, på min gata, hände det som inte får hända när man cyklar... En prkerad bil svängde ut mitt framför nosen på mig =(. Jag for med ansiktet rakt ner i asfalten. Framtänderna sprack och blev intryckta. Hakan fick sig en rejäl smäll.

In på tandakuten där de med våld tryckte fram tänderna igen och fixerade med en remsa fastklistrad på hela garnityret i överkäken.

Hakan svullnade upp till dubbla storleken med skrubbsår. Ingen vacker syn...

ledbrutna vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0