Hematom - inlägg #70

Jag har ju inte skrivit på ett tag nu när jag varit konvlecent. Är fortfarande öm på benen. Har många stora blåmärken som nu börjar tonas bort. Fick en rejäl törn i skrevet, på blygdbenet ett par centimeter från ljumsken. Hade oxå ett rejält blåsvart blåmärke över hela ljumsken. Nu (sedan 3-4 dar tillbaka) har jag fått en stor hård knöl där som ömmar som sjutton =(. Stor som en halv pingisboll. Var på närakuten idag för jag vart lite orolig. Läkaren sade att det var en hematom. Sånt som fotbolls- och ishockeyspelare brukar få. En inre blödning. Kan oxå vara en muskelknuta. Kan ta 4-8 veckor att försvinna...

aj aj aj vason

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte roligt vason

2008-09-01 @ 14:44:29
Postat av: Baker Queen

Hoppas att ömheten försvinner snart så att du kan börja cykla igen (eller blir den gömd nere i förrådet nu kanske?). Själv är jag fortfarande snörvlig....

2008-09-03 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0