Mot 100 mil...

Idag tog jag fram cykeln igen. Det har varit dåligt med cyklande i år iom att jag kom igång så sent. Drygt 14 mil har det i alla fall blivit på drygt en vecka... MEN jag har snart cyklat 100 mil sen jag köpte min cykeldator. Det måste jag fira på nåt sätt. Jag ska putsa cykeln riktigt noga, köpa nånting till den - kanske en backspegel... Ska försöka att cykla nån månad till i alla fall, det är en otrolig frihetskänsla att susa fram på cykelvägen. Speciellt de dagar när biltrafiken står still på Drottningholmsvägen och man glider förbi =).

Börjar närma mig mitt rekord, i morse tog det 32 minuter att cykla och på hemvägen 35 minuter (och då blåste det en HEL del). Jag är mer än nöjd... Fick håll för första gången i år, ett tecken på att jag tänjer gränserna på vad jag klarar av (man måste ju tävla lite med sig själv =D).

Kände att däcken måste pumpas lite igen efter bara en vecka =(. Smygpunka???

vason (rödingen på svart cykel) på cykelvägarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0