Budget

I dag insåg jag att jag från och med nu måste hålla hårt i alla pengar. Jag är ju inte den enda som inte har råd att handla julklappar =( men jag har inte insett förrän idag hur usel min ekonomi är... Som det ser ut nu har jag 80 kronor att leva på fram till nästa lön om en vecka. Alltså, julklapparna får vänta till den 23:e.

Januari ser ju ganska dyster ut oxå, som det alltid gör. Mycket ska betalas då. Alla medlemsavgifter och så. Usch =(.

Det första jag ska göra den 1 januari, är att göra en riktig budget och verkligen försöka hålla mig till den... Det blir tufft men det måste gå... Det första jag ska göra att sluta röka. Det har min son tjatat på mig om i flera år =(.

Ha det =D

vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0