En hektisk vecka

Jag var på tjejmiddag på Östermalm i onsdags (10/12). Värsta dagen att ta sig dit =(, totalstopp i tunnelbanan p.g.a. en brand vid Mariatorget. Det tog en och en halv timme att ta sig från S:t Eriksplan till Valhallavägen (nästan nere vid Radiohuset)!!! Vilken öken =(.

Jag var på en annan tjejutekväll på lördagen. Vi var på Stampen (dit jag aldrig har varit förut). Det var jättekul =D, bra musik. Tyvärr vet jag inte vad banden hette för det var inte planerat och vi kom rätt sent. Var inne på hemsidan men det går inte att se vad det var i helgen...

Julklappar har jag inte varit och köpt heller, dels har jag haft om om tid och dels är pengarna slut =(. Var hos tandläkaren i torsdags och då rök 3000 pix på en gång! Ungefär julklappspengarna. Jag får gå i Arvika och handla, dit vi åker på lördag. Det ska bli sååå skönt. Råttorna följer med.

vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0