Sista kvällen i Värmland

Tiden går fort... Nu har vi varit här i 10 dagar och det räcker för denna gång. Även om vädret inte har varit det bästa så har vi hunnit en del. I dag har det faktiskt varit kanonväder hela dan. Första sedan vi kom. Vi passade på att grilla, spett av korv, kött och grönsaker samt potatissallad. Till efterrätt grillade marsmallows! Supermums!!! Lyckades sätta eld på en, den brann som en fackla och blev alldeles förkolnad. Såg inte så aptitlig ut =(.

I morgon blir det lite Arvika innan hemfärden vid 18. Eventuellt Rackstadmuseet. Kanske åker och tittar på en tavla i Stommen, där vi var i förra veckan på en konstutställning i "Konstladan" som det heter. Blev lite sugen på just en tavla. Hade inte pengar då. Om jag tar fram cykeln och cyklar en månad så tjänar jag nästan in vad den kostar... Ångrar att jag inte tog kort på den så att jag kan visa här på bloggen.

Skall bli skönt att komma hem igen, hem till stan. Alla bussar, taxibilar och neonskyltar...

Nu ska vi ta ett sista parti monopol innan vi går och lägger oss. Tidigare på dan har vi spelat Chicago, Dam och Tian. Kul det med. Annars brukar vi mest spela Fem hundra i kortväg.

God natt Värmland och bloggen
vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0