Äntligen sommar...

...solen skiner. Fem veckor kvar till semestern... Hoppas denna sommar blir speciell, en liten sommarflört skulle sitta fint. ;). Känner mig pånyttfödd med mina nya brillor.

Blir kanske en liten sista minuten-tripp nånstans. Spännande att inte behöva planera, ta dagen som den kommer med öppna sinnen.

Chattade med Tokyo i natt. Har en kompis som är där och jobbar. Han går upp när jag går och lägger mig och vice versa. Fantastiskt att man kan ha kontakt så lätt jorden runt. Hur kunde man klara sig innan internet kom? För att inte tala om mobiltelefonerna...

I helgen ska vi fira min son som fyller 13 på fredag.

image12

vason

Kommentarer
Postat av: FM

Hej!

Ljus och fin blogg : )

Jag anar att du rör dig framåt... går vidare så att säga, härligt!

Gillar bloggen, tycker om när det varvas med lite bilder så där, blir mer dynamiskt och levande.

Sköt om dig
Kramar / FM

2008-05-27 @ 14:12:04
URL: http://www.makesdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0