Konsert i Mariakyrkan

Jag trodde i min enfald att det skulle gå att ladda upp ljudfiler på bloggen. Men jag kan inte förstå hur man ska göra det. Någon som vet hur man gör? Min son visade mig hur man laddar upp video från YouTube, men det är ju inte riktigt samma sak...

Så nu får ni inte höra hur fint de spelade, snopet =(.

Tyvärr var det hans sista konsert för han vill inte fortsätta spela. Tycker det är synd men det är hans eget beslut, han har funderat på det länge...

Har varit så stolt över hans spelande =), han har varit så duktig!

stolt mamma / vason

Kommentarer
Postat av: Baker Queen

Har ingen aning - men jag skulle vara intresserad av svaret när du vet. Vet också hur man laddar ner från Youtube. Trist att man inte är mer datakunnig.

2008-06-02 @ 00:24:43
URL: http://www.mybaker.blogg.se
Postat av: ertan

du skulle kunna länka till en sida där bara låten finns men jag vet inte riktigt hur man kan komma till en sådan sida med bilder är när man kollar på Google och trycker upp så att man får se bilden och sen så kopierar man adressen där uppe i rutan så kan man nog göra med ljudfiler också men jag vet inte hur man får upp dem

2008-06-25 @ 14:06:14
URL: http://ertan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0