Kväll igen

Så har ännu en dag gått. Körigt på jobbet som det blir när någon är borta. Speciellt när den som fixar det mesta, arbetsmyran, är borta. Man får jobba extra mycket helt enkelt...

Det bästa är att jag inte kan ta med mig jobbet hem. Jobbar på en dagstidning och allt måste vara klart inom deadline... Kan bli otroligt intensivt och svettigt men innan vi går hem måste det vara klart och sedan kan man lämna det och ta nya tag dagen därpå... Trots allt är det bara lite papper och tryckfärg vi jobbar med, brukar jag trösta mig med när det blir fel.

Jag är en liten hobbyfixare vad gäller grafisk design, har gjort förslag på logga till min systers hobbyband som hon är med och sjunger i. Var med och rösta om vilken som är bäst!

CoverStones

vason

Kommentarer
Postat av: penn

snyggt. jag röstar på den första.

2008-05-27 @ 23:49:32
Postat av: penn

Vilket fint hus mormor har.

2008-05-28 @ 00:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0