Lax och brillor

Det är mycket gott man kan göra av lax, det är verkligen en perfekt middagsingrediens! Idag la jag in laxbitar i folie, saltade och pepprade. In med färska örter, lök och limeskivor. Ringlade över flytande honung och olja och in i ugnen. 200 grader i cirka 30 min. Supergott! Enklare kan det inte bli =).

Jag har varit lite slö senaste tiden, inte mycket bloggande. Inte heller har jag cyklat mer än en gång! Men jag ska skärpa mig... Jag som var så sugen på att börja cykla i början av året, längtade, för jag vet ju att det är så skönt när man kommit igång. Första veckan är öken, ont i baken, träningsvärk, men det går ju över...

Var och hämtade mina fina nya vinröda glasögon idag. Beställde dem i förra veckan, kände att jag behöver ett litet lyft ;). Tyvärr ger inte bilden rättvisa till färgen och den är inte så skarp heller, men i alla fall något...

image11

Min äldsta son slog sönder en tand idag, stackars kille. Han har ett självdestruktivt beteende (är autistisk), slår sitt huvud mot väggar och bord när han är frustrerad. Idag hade han världens otur och en bit av en tand fick stryka med. Jobbigt!

Ha en underbar kväll
/vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0