Aj aj aj i tänderna

Var hos tandläkaren idag. Tanden måste rotfyllas! Tyvärr kommer tanden att bli missfärgad, så det blir säkert aktuellt att byta ut den mot en krona eller fasad. Förutom den tanden är det ytterligare tre som är skadade, det är sprickor i dem.

Ett andra tyvärr är att det inte går att få ett förhandsbesked från försäkringskassan om vilka behandlingar som jag kan få ersättning från, enligt min tandläkare. Jag måste alltså chansa lite =(. Om jag gör så mycket som möjligt går det ju på tandvårdsförsäkringen men det blir mycket pengar att lägga ut... och så kanske man inte får ersättning för allt.

Usch för mig och min plånbok, så här nära jul =(.

vason med gaddarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0