Det är inte direkt många som läser bloggen...

Läste att BakerQueen haft sju besökare =). Så många har jag aldrig haft =(. Sex är mitt rekord.

Var hos tandläkaren idag, som öppnade upp nerven i framtanden och grävde och skrapade i hålet. Inte så mysigt kan jag säga, även om det inte gjorde ont (det var ju bedövat med en fetspruta). Om två veckor ska jag dit igen för att kolla om det ser bra ut och då fyller hon igen roten.

Förresten, terrariet gick åt skogen. Vi åkte och hämtade det igår, bar det hela vägen till tunnelbanan, åkte en station och bar det hem. En fick gå baklänges hela vägen för kartongen är så otymplig, inte tung men otymplig. När vi kom hem och öppnade kartongen upptäckte vi en stor spricka i ena kortsidan. Det var bara att ringa zoo-affären och berätta. Det är lugnt, sade de, kom och lämna tillbaka det. Puh... vi som slitit så med det =(. Orkade inte släpa tillbaka det samma kväll, det var alldeles för jobbigt. Roligare kan man ju ha för sig...

I dag tog vi itu med det jobbiga, knallade iväg med den otympliga kartongen, en fortfarande gående baklänges. Undrande blickar från folk vi möter =D. En kille blev jätteintresserad och skulle absolut berätta om sitt akvarium han hade hemma. Jag ville inte göra honom besviken genom att berätta att det absolut inte är ett akvarium vi bar på, utan ett terrarium. Han pratade på... En station senare kunde vi säga hej då till honom, då vi klev av. Som tur var har snön töat bort, så backen ner till zoo-affären var inte så farlig. Man ville ju inte halka och komma tillbaka med terrariet i tusen bitar inuti kartongen...


Nu får vi vänta nästan en hel vecka på att få ett nytt. Gissa om vi ska öppna kartongen innan vi lämnar affären... För säkerhets skull.

Ha en trevlig kväll,
vason


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar

2008-12-01 @ 00:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0