Long time no see

Har ju inte bloggat på ett bra tag (en vecka eller så). Det har inte blivit av, har inte så mycket att skylla på. Jag har varit lite krasslig, hängig med måttlig feber. Har fått nackspärr oxå - inte kul =(. Men det börjar bli bättre.

Humle & Dumle mår bra men har inte fått motionera så mycket när inte lillhusse varit hemma. Men nu blir det annat =D. Det lär nog bli musjakt åtminstone några gånger den här veckan... Läs om en annan musjakt: http://mybaker.blogg.se/2008/october/musjakt.html. Alltså, det finns möss lite här och var i stugorna.

Milanoresan närmar sig. Än har jag inte återfått kontakt med signor Molossi. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Måste nästan åka, kosta vad det vill. Jag kan ju bara utnyttja stipendiet om jag besöker en tidning. Just den biten kanske jag får skjuta på eller oxå åker jag ner och chansar =). Billigt är det inte heller, just den vecka jag tänkt åka är som dyrast (= ordinarie pris). Men det är väl så på skolloven?

Under veckan som varit har jag varit flink med garnnystanet. Två halsdukar har det blivit.

Ha det bra / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0