Så glad, så glad (cho kla)

Idag är jag så glad, så glad. Fick besked från försäkringsbolaget att min skadeanmälan gått igenom. Jag får tillbaka pengarna jag hittintills har betalat för tänderna. Sedan kanske det blir mer, det får vi se. Huivudsaken att jag får en slant nu när kassan är som tunnast =). Tänkte ju åka iväg nästa vecka på semester. Tiden går så fort =(. Har inte hunnit förbereda nåt =( mycket pga att jag inte haft pengar. Men nu har jag snart så det räcker till flygbiljett.

Tittade på Bonde söker fru, i alla fall med ett öga. De är så förväntansfulla alla så här i början. Man blir lite rörd.

Läste och hörde på Rix Morronzoo eller The Voice, vet inte så noga, att Linda Rosing ska ha ett eget dejtingprogram. Hur ska det gå? Hon berättade lite om vilka förväntningar hon hade och det var att träffa en vanlig man med eget liv som kunde vara en bra förebild för hennes barn. Undrar om just de männen kommer att söka till programmet? Tror knappast det. Kan mer tänka mig att det är lycksökare som ser som merit att försöka komma så långt som möjligt med henne. Tyvärr. Killar som vill synas i etern. Inga vanliga killar som gnetar med att få ihop pengarna hela månaden och kämpar på i vardagen med barn och annat. Men man lär väl få följa tv-serien i kvällspressen antar jag. Hoppas det går kommer att gå bra för henne och att hon hittar det hon söker.

vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0