Stress, stress, stress

Vilken jävla dag på jobbet! Stress ån första minuten till den sista... Jag skulle ha gått på kurs idag men det gick inte på grund av allt strul. Det värker i hela kroppen, känner mig so en urvriden trasa =(.

Det är två servrar som har strulat och vi har suttit och räddat en massa filer, flyttat runt från en server till en annan. Snart kan jag ta jobb som datatekniker ;). Det är dessutom bättre betalt än jag har nu, kan jag sätta en tusing på...

Undrar hur länge man orkar med all stress. Det har blivit ganska dålig stämning på jobbet av alla påfrestningar vi haft den senaste tiden. I dag råkade jag i luven på en kollega mycket på grund av stressen. Det tar på krafterna =(.

Det är i alla fall bra att jag inte kan ta med mig jobbet hem, vi har deadlines på allt - så det måste vara färdigt varje dag på en viss tid. Så är det ju på en dagstidning och det är tjusningen med jobbet =D.

Och nu känner jag att stressen håller på att rinna av mig redan nu när jag skriver detta, lugnt sittande i soffan hemma, med datorn i knät. Mat lagade jag igår så allt jag behöver göra nu är slappa, slappa...

God kväll, kära vänner / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0