Garnletande

Igår skulle jag åka och köpa ett speciellt effektgarn jag brukar sticka scarfsar av. Så jag hoppade av i Brommaplan för att gå dit och handla, men affären var ej kvar... Vart försvinner alla handarbetsaffärer? Är det ingen nuförtiden som håller på med handarbete? Affären var borta, nerlagd eller flyttad - vad vet jag.

Idag hittade jag två garnaffärer vid Odenplan när jag googlade. Den ena hade bara väldigt traditionella garner. Denn andra hade världens sortiment av garner =D men de var inte så billiga. Tror de tog dubbla priset på garnet mot affären i Brommaplan =(. Men jag hittade i alla fall mitt garn... Så nu ska jag sticka...

stickande vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0