Tjäna pengar på bloggandet

Idag läste jag i en kvällstidning om hur kända bloggare tjänar pengar på sitt bloggande. Vissa hade upp till 100 000-tals besökare varje dag och kunde uppskattningsvis dra in 50 000 -- 80 000 kronor i reklamintäkter varje månad.

Tänk om så många läste min blogg... Men det jag skriver om är kanske inte lika intressant ;). Jag är inte särskilt intresserad av mode och trender. Stekare, kändisar, brats och Stureplan är inte min grej liksom...

Skulle man hitta nåt alldeles särskilt bra att skriva om och får många besökare så är ju lyckan gjord... =D. Men det kommer ju såklart inte att hända =(.

Tillbaka till min verklighet, långt från jetset-livet:

1. Hematomet är mycket bättre. Har slutat växa och börjar mjukna. Ömmar inte lika ofta längre.

2.
Var hos tandläkaren idag och fick bort remsan som fixerade tänderna (såg ut som tandställning - och kändes som en sådan). Tänderna lagades med komposit och ser nästan ut som förut, bara lite snedare. Går nu väntans tider på om den ena tandnerven lever eller inte... Har nämligen ingen (eller väldigt lite) känsel i den värst skadade tanden. Ska tillbaka till tandläkaren om tre månader.

3. Ingen mer cykling för i år. Jättetråkigt, men cykeln gick sönder och nu vågar jag inte cykla på ett tag... Och jag som var så nära 100-milsgränsen =(.

vason med bländande leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0