Långpromenad

I dag, när det var så hääärligt väder, tog jag en långpromenad på cirka 16 000 steg. Var nämligen och köpte en stegmätare (kul grej att ha). Började gå och tänkte, jag går så länge jag orkar... Började i Vällingby. I Brommaplan 1,5 timma senare, tar jag en välförtjänt fika i cirka en halvtimme. Fortsätter i riktning mot stan. I Alvik ömmar fötterna, skavsår är bara förnamnet =(. Köpte skavsårsplåster och sedan var det bara att fortsätta...

Fortsatte över Tranebergsbron (måste vara en av stans jobbigaste broar att gå eller cykla på). Vek av i Kristineberg och gick genom Fredhäll. Tog kort på lite vårblommor. Härligt...


Tussilago


Scilla


Vårlök

Sammanlagt gick jag 17 143 stag i dag! Cirka 1, 5 mil, eller 3,5 timmes promenad!

vason med blåsor på fossingarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar DIG

2009-04-29 @ 11:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0