Sommaren med Göran

helt underbar... Rolig film! Var på premiären och det var riktigt kul att vara "först" med att ha sett den. Jag som är så seg annars att gå och se filmer. Många hinner jag inte ens med att se innan de försvnner =(.

Ser fram emot att jobba en vecka innan jag förtjänar ytterligare en veckas semester =). Då ska jag skämma bort mig själv, träffa kompisar, åka på kryssning... Försöka börja träna nånting, sluta röka (fast nu har jag kastat ciggen och börjat snusa istället).

Var och träffade min äldsta son i går, som fyllde 16 år tidigare i veckan. Det var kul att se honom =). Fast han brydde sig inte så mycket om presenterna, var alldeles för uppskruvad för det.

Ha det, mina vänner, sommarvärmen kommer nu...

/vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0