Influensa

Undrar om jag inte har fått en släng av influensa? Har visserligen vaccinerat mig, men nu mår jag så konstigt... Har ont lite överallt i kroppen men det värsta är en ständig mer eller mindre yrsel =(. Känns som marken gungar vart jag går. Ibland bara lite och ibland känns det som man går på Finlandsfärjan med värsta sjögången...

Var och bowlade i går och det gick ju bra =D. Sedan kommer yrseln igen när jag ska iväg till jobbet! Undrar om jag håller på att gå in i väggen (om det inte är influensa förstås)?

Såg, när jag googlade lite, att risken att få influensa när man blivit smittad, är 2/10 när man blivit vaccinerad! Alltså, skyddet är 80 %. Blir man sjuk så får man en "mini-influensa" men med tanke på att den är så hemsk och aggressiv i år så är nog en "mini" rätt så jobbigt också =(. Får väl se om det släpper snart...

Ska bädda ner mig i sängen alldeles strax,

gonatt kära vänner
/vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0