Gott Nytt År!!!!

Nu är det ingen återvändo på det gamla året... Skönt med nytt år, jag älskar verkligen nyår =D. I år var jag och sonen hos syrran och åt den godaste nyårssupé jag nånsin ätit! Rödbetor med chevréost till förrätt, mums! Huvudrätten var en vegetarisk röra med linser, spenat, cocktailtomater, cocktailkapris, tranbär, haloumiost och qournfileér. Verkligen jättegott!

Vi missade Grevinnan och betjänten men hittade den på Youtube, så vi tittade i alla fall på den i god tid före tolvslaget.
 


I morse när jag vaknade hade jag såå ont i halsen. Inte på grund av maten, utan snarare att jag håller på att bli förkyld =(. Har ju varit lite snuvig och hostat en hel del oxå ett tag. Men nu har jag även ont i halsen. Jag ska jobba i morgon, känns inte särskilt kul... 

vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0