Fest i Glava

Det är så roligt, träffade på en riktigt gammal klasskamrat som jag inte sett på 29 år, på Facebook. Vi småchattade lite, jag berättade att vi var i Värmland och det visade sig att hon bor bara några mil härifrån! Kul =). Så nu har jag blivit bjuden på fest i Glava, ska bli urkul att träffa henne efter alla år, och några nya människor...

Var i Arvika och köpte nya dartpilar idag. Jag tyckte de var jättebra, för jag vann när vi spelade ;).



Gjorde dessutom Smulpaj på rabarber och jordgubbar

100 g smör, smältes
3 msk strösocker
1,5 dl vetemjöl
1,5 dl havregryn

Fyllning
400 g späd rabarber
0,5 l skivade jordgubbar
1,5 dl socker
1,5 msk potatismjöl

Grädda 225 grader ca 15-20 min.



/vason


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0