Fest och släktingbesök

Det var fantastiskt roligt att träffa min gamla skolkamrat, hennes syster, mamma etc. Vi hade jättertrevligt och vädret var ju toppen! Vi åt sill och potatis, grillade samt fick den godaste kladdkaka till efterrätt =). Jag hade planerat att sova över där, men eftersom min faster med man samtidigt var på besök i Tollesrud, och skulle ge sig av redan på söndag morgon, så begav jag mig hemåt med taxi på kvällen...

Här är Hera, värdinnans sööta vovve...


Klockan 22 var jag återigen hemma och fick hälsa på faster, som jag inte träffat på många år =(. De var ute med husbil de hyrt en vecka. Nu var de på väg hem, sista natten innan de skulle lämna tillbaka bilen.


Den fina husbilen.

Nu ska jag och "E" snart börja packa. Tåget hem går klockan 18 ikväll.

Det har varit otroligt avkopplande att vara här... Tack mormor för att vi fick vara här =)

/vason och E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0