Hem och leta skolfoton

Jag har ju hittat en del gamla klass- och skolkamrater på Facebook. En av dem bor alldeles i närheten av Arvika, där vi är nu. Ska försöka träffa henne innan vi åker härifrån... Började fundera på hur vi såg ut på den tiden och började googla på gamla skolor. Hittade denna hemsida där jag registrerade mig: http://www.stayfriends.se.

Där fanns en del gamla klasskompisar, kul =D. Men jag hittade inga gamla skolkort, så därför ska jag kolla hemma om jag hittar nåt att ladda upp på hemsidan.

Samtidigt skulle det vara bra för mitt minne att uppdatera sig lite, jag skulle inte kunna rabbla upp alla som gick i min klass... Lättare om man hade en gruppbild att titta på. Tyvärr misstänker jag att gamla skolbilder kommit bort i den senaste flytten, jag ska dyka ner i källaren så fort jag kommer hem igen och leta. Hoppas, hoppas...

/vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0