Midsommar 2009

I dag är det midsommarafton och vädret är rätt så hyfsat, i alla fall på förmiddagen. Nu på sena eftermiddagen ser det mörkt ut ute...



Var i alla fall ute och plockade lite blomster att pryda med inomhus.




Jättefina blommor, eller hur? Men maten var det inget fel på heller... Tyvärr har vi inget brännvin i år, annars skulle jag gärna testa falukorvssnaps som jag fick tips av från en kompis...



Foto: Viktor Ekmark

I går spelade vi  i cirka två timmar innan vi gick till kojs. Mormor vann till slut bara för att hon gick ut först. Både hon och Viktor hade pengar nog att köpa slottet...



Var förbi och kollade potatislandet oxå, visst hade plantorna vuxit sedan vi kom hit... =D



Sist, men inte minst, i går hade jag rekord på bloggen, hela 8 stycken bloggläsare! Jag bugar och tackar... =D
Ha nu en riktigt skön midsommar!

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0