Snart semester

Nu är det bara två ynka dagar kvar till tre veckors efterlängtad semester! Längtar så in i bomben... Första semestern jag verkligen ser fram emot på flera år. Inte för att jag inte tycker om att vara ledig, men jobbet har sugit musten ur mig...

I år ska jag verkligen koppla av, inte svara om de ringer från jobbet, utan nu är det bara min hälsa och välmående som gäller =D.

Har inte varit och kollat blodtrycket på ett tag men jag är säker på att det kommer att gå ner bara jag får vara lite ledig, vila och bara rå mig själv.

Det blir nog Värmlandssemester i år igen. Om pengarna räcker så planerar jag och sonen att åka till Venezuela nästa år, det är bara att börja spara...

/vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0