Har fått en bil på halsen...

Helt plötsligt har det dykt upp en bil på min parkering. Inget kul, särskilt som den är stulen =(. Hörde med polisen idag och jag kan tyvärr inte göra så mycket och polisen kan inte heller göra något... Om jag flyttar bilen så gör jag mig skyldig till egenmäktigt förfarande...

Har försökt att få tag i ägaren utan att lyckas ännu. Vet inte hur pass intresserade de är ännu eftersom de bor i Helsingborg. Bilen är avställd, så det kanske inte är så mycket att ha =( men det ska nog lösa sig på nåt sätt, nåt försäkringsbolag måste ju vara inblandat...

/vason


Kommentarer
Postat av: Anonym

sälj den, om den är kvar.

2009-11-02 @ 09:30:43
Postat av: Youknowwho

Stulen bil på parkeringen, inte roligt alls. Hur tänkte tjuvarna när dom parkerade den så fint i Vällingby?

2009-11-03 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0