Självförverkligande eller krav?

Nu vill jag börja lära mig laga mat, lite språk, helst både och i en och samma kurs! Kanske köpa en trumma (när jag får råd - kissen går före!)

Börja cykla, motionera, sluta röka (har jag redan gjort =) men snusar =( fortfarande). Umgås mer med mina kompisar, umgås mer med min son (hmm, där blir det mindre och mindre), städa mindre (eller i varje fall inte må dåligt över att det är stökigt), börja amortera nu när räntorna är låga, kramas mer, inte stressa, fixa en riktigt schysst hemsida, fixa min dator som inte fungerar särskilt bra längre..., gå och lägga mig tidigare på kvällarna, inte snooza en timme på morgnarna utan hoppa upp ur sängen...

Jag vill fixa extrajobb för att få in den där lilla extraslanten jag så väl behöver, utveckla mig andligt, börja läsa intressanta böcker, gå på konserter, musikklubbar, börja dansa, börja springa, lära mig mitt nya jobb så fort som möjligt, veckohandla för att spara pengar, lära mig bokföring, deklarera osv osv

Oj, vad mycket jag ska göra! Undrar om jag hinner med allt ;)

En liten sak i taget räcker, undrar vad jag ska börja med i morgon? Rapport kommer...

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0