Ingen cykling

Är det någon som trodde att jag skulle orka gå upp i ottan och cykla? Jag orkar inte... =(. Är så helt slutkörd efter allt kursande på jobbet. Det är så mycket som ska läras, samtidigt som jag håller på att lära ut mina "gamla" arbetsuppgifter till två stycken helt nya. Det tar på krafterna...

Det enda som gör att jag orkar är att det är vansinnigt kul och stimulerande och det blir bra när allt sjunkit in, bara några månaders pina till, med gnuggande, stötande och blötande...

En annan sak som håller mig uppe är tanken på lilla kissen, vem det nu blir. Det får vi se lite längre fram i vår. Om två veckor kommer nästa kull kattungar och där är jag försten på kö... Vill nog helst ha en hane men det kan kanske bli hona oxå, och har ingen aning om utseendet på dem. Pappan och mamman ser helt olika ut. Mamman är brun spotted (om jag förstod saken rätt) och pappan lila bitfläck. Mycket spännande...

Puss på er / vason


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0