Nu får jag faktiskt skärpa mig...

Jag har inte skrivit särskilt mycket på bloggen på ganska länge... I år har jag bara skrivit 12 (det här blir 13) inlägg! Jag förstår inte vad det är som hänt! Jag som tyckte det var så kul att blogga ett tag, för ett-två år sedan...

Det känns som jag inte gör så mycket i mitt liv just nu =( utan det har bara varit down... Men det är klart, det har varit lite stress och oro i mitt liv ett tag, som har påverkat mig negativt.

I påskhelgen, när det var så fint väder, så tänkte jag plocka fram min gamla cykel (som har stått i nästan två år) för att ta itu med den obefintliga motionsträningen som jag har (hoppsan, blev lite konstig mening kanske?). Tyvärr blev det kallt och snöade på annandag påsk, så de planerna blev islagda ett tag till... I vart fall en vecka.

Sedan har jag ju något riktigt fint att se fram emot. En liten kissunge =). Lagom till semestern... Det ska bli härligt.

Ha det gott, mina vänner, och se fram emot mer bloggerier från min sida i fortsättningen...

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0