Nu har jag slutat röka och snusa...

...därför tänker jag kosta på mig en djembe (bara två månaders rökpengar). Katten kommer att kosta lite mer, typ ett halvårs rökpengar men det är det verkligen värt =).

Cykeln står tyvärr fortfarande och samlar damm, är fortfarande inte helt kry från förkylningen som bröt ut i februari =( och nu har den fått fart igen, har så ont i halsen igen... Hoppas det går över tills imorgon.

Har i alla fall märkt att jag är bra mycket piggare utan gift i kroppen. Det kommer att gå som en dans att börja cykla ;). Det svåraste är nog att komma upp på morgonen... men jag ska tvinga mig!

Till helgen kommer Picassos nya matte och hämtar honom. Lite sorgligt men bäst för honom att komma till ett hem muskompisar =D. Och så slipper han bli frestelse åt katten som kommer i sommar/höst. Det kommer dock vara lite tomt månaderna emellan, tomt i lägenheten =(.

Kram / vason

Kommentarer
Postat av: Ruth

Bra att Du slutat röka. Det var efterlängtat.

Ha det bra. Kram Mor

2010-04-27 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0