Pumpat cykeln och Aspa

Nu har jag gått och gosat med min cykel. Pumpade däcken, som var alldeles platta. I övermorgon ska jag försöka mig på att cykla en bit till jobbet. Känner att jag är en bit på väg.

Har slutat röka, och det var inte lätt. Fuskar lite med snus, dock, men det är i vart fall bättre för hälsan... Nu måste jag börja ta hand om min hälsa och motionera lite, så att jag blir starkare. Med motion får man lite må-bra-hormoner och det behövs alltid...

I dag var jag och exet till Aspa och kollade på ett boende till sonen, som snart fyller 17. Det verkade vara ett mycket bra ställe, lugnt och ute på landet. Precis vad han behöver! Nu får vi sova på saken och bestämma oss senast i höst, hur vi ska gå vidare...

Jag längtar efter lille Harald (tror han hette så), den lille kisspojken. Längtar efter nån att bara gosa med. Nån som är glad när man kommer hem och som behöver en...

Hittade billig köttfärs i affären, så nu har jag gjort lasagne IGEN! Det är jag och katten Gustaf som diggar det... Kan inte få för mycket av det.

Livet går vidare...

Kram / vason

Kommentarer
Postat av: Ulrika Isberg

Harley boy va namnnet=))Han växer så det knakar, han är störst och väger mest av de tre små sötnosarna:-)



Kramizar/

Ulrika

2010-04-15 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0