Halva semestern kvar

Eller halva semestern över... Det var längesedan jag njöt så av att vara ledig. Det är så mysigt att bara vara med kissarna, fast det är svårt att sova när de kör sina kattrace på nätterna =(.

Det har ju inte varit nåt lysande väder men jag är nöjd ändå, vädret är ju som det är... Har fått en massa fixat hemma och mer blir det nästa vecka, sista veckan! Sedan får kissarna klara sig själva på dagarna och det tror jag de kommer klara galant =).

I september blir det kursdags igen. Viktor ska gå fotokurs, jag fortsätter med trummorna och kurs i Italienska! Ska bli kul att komma ut och träffa lite nya människor samtidigt som man gör nåt kul =). Egentligen skulle jag väl plugga spanska med tanke på att jag har en Venezolanska som svägerska men det får bli en annan gång. Nåt måste ju vara kvar att längta till ;)

Kram / vason

Kommentarer
Postat av: Anonym

Si, ho telefonato in precedenza

2010-08-05 @ 15:49:53
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

2010-08-05 @ 16:39:27
URL: http://gustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0