Nån tyckte jag bloggade för mycket om kissarna...

...men jag kan inte få nog av dem =). Ena sekunden ligger de så mysigt och ser hur coola ut som helst, nästa sekund rusar de upp och får "kattfnatt"!


Här är nya kattbädden - än så länge får vi plats båda två =)


Första dagen på jobbet avklarad! Det värsta var att komma upp på morgonen, speciellt när det kommer två småttingar som vill morgonkela... Eller som en kollega sade till mig i dag, "de gör det bara för att de vill ha mat", det tror jag inte alls! Jag tror de gillar mig =)

Kram och gonatt / vason


Kommentarer
Postat av: Ulrika Isberg

Det kan aldrig bli för mycket kattbloggande=). Det är jätte roligt att följa de små älsklingarna och det är klart de gillar dig<3<3

Rexarna älskar "sina" människor;-D

2010-08-16 @ 22:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0