Snart sista dagen på semestern

Ser fram emot att börja jobba igen =). Undrar hur kissarna tar det? Och hur lägenheten kommer att se ut på kvällen när man kommer hem? De är ju rätt så bra på att rejsa några gånger om dan ;)

Båda två börjar bli riktigt duktiga på att gå med sele nu.

Fick en ny gardin till köksfönstret, som min mormor gjort en gång. Den passade fint =).

En ny byrå till Viktor, sedan är semestern fullbordad ;). Känner mig rätt färdig med att slappa nu, vill göra rätt för mig och gå upp normalt på morgnarna igen...

Kram o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Isberg

Kissarna kommr att ta det bra, det är jag säker på=). Du kommer säkert se ett och annat spår efter något race, men jag är rätt säker på att de kommer busa mest på kvällarna när du har kommit hem. De vill liksom sätta fart på en då;-))

2010-08-12 @ 22:45:49
Postat av: Baker Queen

Det kommer nog gå bra ska du se. Hoppas att ni alla har det bra....

2010-08-15 @ 00:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0