Snorigt och snuttigt

F#%!n, vad typiskt att jag skulle dra på mig en förkylning! Det var inte riktigt det jag ville... Jag gick lite tidigare från jobbet och jag hoppas att jag slipper vara hemma imorgon!

På torsdag skulle det passa mig bättre att vara hemma. Har felanmält min skrivare men jag var inte beredd på att den ska komma med UPS-bud från Tyskland! Det betyder att jag måste vara beredd på leverans av ersättningsskrivare hela dagen, från 08--18 =(. Samma sak när jag får tillbaka min skrivare!

Med enkel huvudräkning kan jag räkna ut att det kommer att kosta tre gånger så mycket att få skrivaren fixad än den kostade i inköp! Kommer aldrig att göra om det! =(. Det är bara värt om skrivaren kostar mer än 5000 kronor, sisådär... Men man lär sig av sina missstag ;)

Tänkte det skulle vara miljövänligt att laga skrivaren istället för att slänga den. Trodde jag skulle få åka och lämna den nånstans inne i stan. Nejdå, den verkar fara hela Europa runt =(.

Kissarna har det  bra, Gordon har helt plötsligt blivit lite snuttig. Kopplar ihop det med att jag börjat jobba, för de första 4 veckorna gjorde han inte det... Hoppas det går över för det kan vara lite påfrestande =(. Måste ibland låsa in mig på natten för att få sova...

Viktors skolarbete har sugit musten ur oss. Han ska skriva, analysera och referera krönikor, ledare, notiser, reportage... Men nu är det på sluttampen, hoppas jag...

Kram och Godnatt / vason

Kommentarer
Postat av: Ulrika Isberg

Inte roligt med förkylning, men det är nu de börjar. Alva har precis fått sin första för hösten=(

Få se hur länge det dröjer innan en annan får sig en omgång:-S.



Snuttandet brukar ge sig, va bara bestämd på att han inte får snutta på dig eller någon annan, så brukar de tröttna efter ett tag.

Kramisar/

Ulrika

2010-08-31 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0