Hockey div 3 - Bajen Fans Hockey / Västerhaninge

I går var jag och mina kompisar och kollade på hockey på hovet. Det var en minnesvärd kväll... Det var hundra år sedan jag var och kollade på hockey, 60- eller 70-tal var det, när jag var riktigt liten, i Södertälje.

Matchen var kanske inte så jättespännande, inte lika gastkramande som tjejernas curlingfinal i OS =). Men det var kul att insupa atmosfären på söder... Vilka härlig supportrar =). 

 
Supportar på läktaren...








I pauserna kunde man lyssna på musik...

...och jamma loss med supportrarna... =)


Som sagt, matchen var inte sådär jättejämn...

Det var i alla fall en trevlig kväll med goda vänner, kan det bli bättre?

Kram / vason


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0