Hemsida och lite annat

Jag håller på jobba med en hemsida, alldeles febrilt ;). Det tar sin tid att justera och justera, prova och prova, spara om bilder och länka... Men det kommer att bli kanon när det är färdigt!

Nästa vecka hoppas jag att jag ska få tillfälle att praktisera lite trummor. Det är en tjej från kursen som jag hoppas har lite tid över så vi kan träffas nån dag och jamma lite... =)

Till hösten börjar trumkursen igen och inte nog med det, jag vill gå kurs i Italienska också! Eller målning, eller matlagning. Hur ska jag hinna? Tänkte gå med i kattklubb och kanske ställa ut de små liven för att få medaljer ;).

Phuh!!!

Nu är det i alla fall sovdags, orkar inte göra nåt mer just nu...

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0