Lunchpolare

Jag antar att det är det slutgiltiga tecknet på tillgivenhet att dela på samma mat i samma skål =).

Det är lite problematiskt att katterna inte är uppfödda på samma foder och jag har en skål av varje men de käkar från samma skål, så jag får försöka varva lite grand. Hälla i 50/50 i skålarna!

De springer och busar, hoppar på varandra, leker med varandras svansar, brottas, boxas... Gordon har varit på toaletten, bra - då är allt som det ska med honom också!

Jag hade inte räknat med att det skulle gå så himla smärtfritt som det faktiskt har gjort och jag är så tacksam för det =D. Det var mer skepsis gentemot Sixten men han ser ju lite "annorlunda" ut ;) Men det har gått bra där med!

Bundsförvanter!

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0