Lille kisse...

Nu har jag verkligen bestämt mig för att jag ska ha en liten Devon Rex-kisse! Men jag tvekar lite på vilken utav de små jag ska ha... En svart eller chokladmaskad? Den ena svarta har väldigt typisk kropp och det är ju kul medan den chokladmaskade är just choklad och maskad (med lite vitt). Söta båda två...

Avvaktar bilder på dem innan jag bestämmer mig...

I lördags var jag och trummade på Stockholm Maraton. Det var jättekul, många uppskattande gester fick vi av löparna, på krönet av Västerbron. Hoppas de fick lite extra energi av vårt spel... Tretton stycken entusiaster var vi och vi höll på i tre timmar, vilket jag hörde, var rekord =). Lite öm i händerna och benen är jag fortfarande, men det var det värt =).

Ha det gott kära vänner / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0