Midsommarkväll

Så då var middagen avklarad, och Allerskryssen. Vädret är mulet, blåsigt men ganska okej. Moster Karin har åkt hem och nu blir det mys framför brasan och tv:n =).

Syrran är ute i det stora blå, på midsommarkryssning. Härligt =).

I natt ska jag plocka sju sorters blommor och lägga under kudden, fast jag kommer sällan ihåg vad jag drömmer =(. Men kanske just inatt, blir det annorlunda... Tur är, i vart fall, att jag inte jobbat på en vecka - så jag kommer garanterat inte att drömma om det i alla fall ;) Tror nog jag kommer att drömma om Iggy eller Gordon, eller båda två =).

Ha en fortsatt trevlig midsommarkväll!

/vason

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid trevligt med blommor. =)

2010-06-26 @ 14:15:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0