Värmlandsblomster och lite annat

Nu har vi äntligen kommit fram till det härliga Värmland, eller "Hotland" som min son kallar det...

Igår spelade vi Bondespelet och gissa vem som vann? Inte jag... men Viktor =). Tre-fyra timmar tog det. Viktor vann till slut med en förmögenhet på nästan 35 miljoner... Jag kom tvåa med "bara" 33,5 miljoner på fickan.

Här är lite sköna bilder som Viktor och jag har tagit med Viktors nya kamera.


Modern slanghållare ;)


Träskulptur från Svartsjö.


En härligt idyllisk bild =)


Mormors katt Pussi.


Viktor "tafsar" på Pussi ;)

Och så lite härliga blombilder som Viktor tagit


Iris


Iris med bi (?)


Lilja med humla (?)


Ormrot


En liten, liten spindel längst ner på blomman?


Ljuvlig pion.


Nån sorts stekel...


Här också, två olika sorter =)

Imorgon kommer lite mer bilder.

Kram / vason


Kommentarer
Postat av: BakerQueen

Vilka fina bilder - han är riktigt duktig fotograf din son. Hälsa alla så gott. Kramar syrran

2010-06-23 @ 15:40:20
Postat av: Ulrika Isberg

Verkligen Superfina bilder:-)

2010-06-28 @ 08:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0