Indy, Harley, Ikaros, Isidor, Ignatz

Vad ska katterna heta? Jag ser att det är en massa läsare på bloggen, men ingen lämnar nån kommentar! Lite trist =(.

Jag har fortfarande inte hittat Baloo, som jag är kattvakt till. Är orolig att han trängt sig ut från balkongen. Det var en liten glipa öppen på ca 7 cm vilket jag har svårt att tro att han skulle kunna klämma sig ut på men nu börjar jag bli lite orolig...

Här kommer lite mer kattungebilder, de två svarta, en krullig och den andra lite mindre krullig.



Ikaros? Den krullige.


 

Isidor? Den mindre krulliga.

Ignatz är den tegelstenskastande musen i "Krazy Kat". Kan vara kul namn... Ska jag ta Harley så blir nog den andre Indy.

Kramis / vason


Kommentarer
Postat av: Ulrika Isberg

Jag tror nog du hittar Baloo, katter har en förmåga att hitta de mest omöjliga ställen att gömma sig på:)Ofta får man ge upp och så plötsligt är de där bara=)

2010-05-08 @ 19:31:04
Postat av: vason

Ja, precis så var det =), bara det att jag förstår inte hur han lyckats gömma sig... Han var framme i natt, men nu på dagen - puts väck!

2010-05-09 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0