Dampiga katter ;)

Fick veta igår att ytterligare en arbetskamrat har rex-katt. Det första hon frågade var: Är dina katter också dampiga? Det skulle man faktiskt kunna beskriva dem som ;). Aldrig stilla, fulla av bus och upptåg... Men så är väl de flesta kattungar, tänker jag. Vi får väl se om nåt år om de lugnat ner sig =).

Jag tycker det är kul att ha lite liv och rörelse runt omkring, det gör ingenting att en lampa eller vas hit och dit går sönder... Gardinerna hänger på trekvart och jag måste kolla fästena till gardinstängerna, att de sitter fast ordentligt i väggen ;). De äter mer än jag och att gå upp och ge dem mat mitt i natten har jag bara gjort en gång, och aldrig mer... De får verkligen eld i baken varje gång de får i sig energi! Och kattfnatt på natten är lite påfrestande =(.

Nu måste jag iväg för att köpa mer mat, annars får jag snart en "utskällning".

Kram / v / i / g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0