Skrivarproblem

Så har jag då fått utbytesskrivaren. Var lite orolig ett tag att de inte skulle komma, har aldrig fått något levererat av UPS förut. Men det gick ju bra =). Det har faktiskt varit rätt skönt att vara hemma idag. Snart kommer Viktor hem och vi ska färga håret på honom! Han ska fotografera sig i skolan imorgon och ska klä ut sig till Mona Sahlin ;) Ska bli spännande att se hur DET blir...

Jag har en förfärlig hosta, känner mig alldeles sårig i halsen =(. Det var en riktig jävla förkylning som jag fått. Skönt att bara dega en dag och hoppas det är bättre imorgon...

Nu ska jag gå och slänga lite papper och diska.

Kram / vason

Kommentarer
Postat av: Ruth



Stackars Dej som är förkyld.Mitt finger är det ingen fara med. Ska till dist.sköt. i morgon och lägga om det igen. Ska samtidigt till en doktor för att skrapa bort en vårta som börjat blöda.Den var helt ofarlig men ska tas bort sa doktorn.

Hoppas Du tar kort på Viktor som Mona Sahlin det vore kul att se.

Så hoppas jag att Du blir bra från förkylningen.

Hälsa Viktor och katterna. Kram.

2010-09-02 @ 21:10:40
Postat av: karin månsdotter

hoppas det gick bra

med vårtan Ruth.



Vanja. Hur är det med halsen?



i love u

2010-09-04 @ 09:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0