Smoothies =)

I dag var jag tvungen att gå och köpa en blender för Viktor skulle göra en Gazpacho som skoluppgift. Min gamla (en billig sak och aldrig speciellt bra) gick helt sönder för några veckor sedan och det var faktiskt skönt att bli av med den för den tog sån hiskelig plats och ful var den oxå =(.

Efter gazpachon testade jag att göra smoothies och det blev riktigt bra =). Banan, kiwi, apelsin, jordgubbar och lite limejuice fluffade jag ihop och det blev verkligen fluffigt... Mums och nyttigt :P

Om jag kommer på ett schysst frukostsmoothierecept kommer jag att skriva det här. Hade tänkt mig avokado, havredryck, kanel eller något liknande... Det är bara att testa... Just nu har jag bara köpt en massa frukt och det får duga så länge. Kolla om smoothies här: http://smoothiesrecept.se/. Där kan man hämta inspiration.

Kissarna är som vanligt nyfikna men de ränner iväg när maskinen brummar igång.

Nu ska vi packa för att åka till Falun i morgon bitti. Dvs, Viktor ska dit, själv ska jag jobba son vanligt =)

Kram och ha en bra kväll / vason


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0