Jag blir galen på hemsidan!

Nu går det inte att komma ut på den IGEN! Jag vet inte varför, och hoppas att det är övergående...

Jag har inte riktigt backup på alla filer, cirka 2000 stycken nu förtiden. Så det skulle vara jäkligt jobbigt om allt "försvann". Hemsidan växer ju hela tiden, så det känns lite jobbigt att kopiera filer hela tiden till olika ställen. Uppdatera, uppdatera, uppdatera, men det är väl så jag måste göra för att vara säker...

Nu ska jag snart gå och lägga mig och så, VIPS, så funkar hemsidan imorgon bitti =). Eller hur?

Idag lärde vi oss en ny rytm som jag lagt på hemsidan men som det alltså inte går att se just nu... Den heter Fume Fume och är i 3- samt 4-takt. Väldigt kul och nyttig att spela!

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0