Nu har budgivningen börjat =)

En sten föll från mitt hjärta när det nu äntligen börjar hända något... Påsken närmar sig och det kommer inte att bli färdigt innan påsk. Mäklaren flaggade för det. Men jag är glad att det hänt någonting alls. Gissa om jag kan sova på nätterna? Nope! Tankarna bara snurrar...

Nu är jag ovanför vattenytan, kan man säga, eftersom jag nu inte behöver ta ytterligare lån för att täcka mellanskillnaden till lånelöftet. I och för sig kanske jag kan spara ihop pengar till reavinstskatten eftersom jag har ett helt år på mig, men det är ju roligare att göra nåt annat för pengarna.

Jag var på en arbetsintervju idag och det kändes jättebra =). Vi får se vad som händer där...

En stor påskkram / vason och "devils" som nu är hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0