Uppfräschningsrenovering

Idag var jag och köpte en fönsterbräda i eke, specialsågad på Beijers byggmaterial. Det var lite knöligt att få dit den. Blev väl inte världens snyggaste men det blev ialla fall bättre. Allt för endast 100:-!

Var även och letade efter vridknoppar till garderobsdörrarna i lillhallen. Tog ett tag innan jag hittade och de var inte billiga =(. Men det blev superbra!!! 1000:- var det värt =). Först trodde jag inte att de passade, det var en liten metallpassbit inne i knoppen som jag inte fattade hur den skulle sitta i hålet i dörren. Då kom jag på att metallstycket var för stort. Gick till en nyckelbar och de fixade metallbitarna!

Dagens dagsverke är klart. Imorgon blir det mera =D.

Kram / vason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0